ANNOUNCEMENT: Now shipping 3 days a week nationwide / 4 days a week SoCal locals!

Primal Ground Lamb
Primal Ground Lamb
Primal Ground Lamb

Primal Ground Lamb

Regular price $17.99 Unit price  per 

Tax included. Shipping calculated at checkout.

Enjoy our superior tasting grass-fed ground lamb that restaurant chefs and consumers go wild over! Standard burger, meatloaf, casserole, and meatball recipes can all be enjoyed with a Mediterranean flair thanks to the outstanding flavor of grass-fed lamb. 

Our lamb products are raised at Anderson Ranch in Oregon, and are 100% grass-fed, grass-finished, and pasture raised. They are not fed any grain.

Primal Ground Lamb

Customer Reviews

Based on 3 reviews
67%
(2)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
33%
(1)
J
Jeffrey V.
Best tasting lamb I’ve ever had!!

Flavorful, but not gamy. I’ll be buying more when whole lambs become available for purchase again.

A
Anonymous
Lamb

Delicious. Not a gamey taste . Fresh .

N
Nadine A.
Spoiled food...$250+ :-(

Thought shipment was to arrive Aug 18th but recieved today Aug 25th and both dry ice packs were empty and there was a stench even before I opened the box. This is quite unusual and not at all what I have experienced so far from ordering from Primal Pastures...just a total bummer and look forward to either getting a refund or let me reorder what I need ...we had a small gathering for my husbands birthday and was not able to offer our bounty from you

Hey Nadine,
We're so sorry FedEx delivered your package late. Unfortunately, we don't see any emails from you to let us know there was a problem. If this ever happens we are more than happy to send out a replacement and make it right, if you just let us know which order it was that you received late.
Our apologies,
Michelle

Customer Reviews

Based on 3 reviews
67%
(2)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
33%
(1)
J
Jeffrey V.
Best tasting lamb I’ve ever had!!

Flavorful, but not gamy. I’ll be buying more when whole lambs become available for purchase again.

A
Anonymous
Lamb

Delicious. Not a gamey taste . Fresh .

N
Nadine A.
Spoiled food...$250+ :-(

Thought shipment was to arrive Aug 18th but recieved today Aug 25th and both dry ice packs were empty and there was a stench even before I opened the box. This is quite unusual and not at all what I have experienced so far from ordering from Primal Pastures...just a total bummer and look forward to either getting a refund or let me reorder what I need ...we had a small gathering for my husbands birthday and was not able to offer our bounty from you

Hey Nadine,
We're so sorry FedEx delivered your package late. Unfortunately, we don't see any emails from you to let us know there was a problem. If this ever happens we are more than happy to send out a replacement and make it right, if you just let us know which order it was that you received late.
Our apologies,
Michelle